Abertis Autopistas activa el seu protocol d’emergència per nevades a Catalunya, l’Aragó i la Comunitat Valenciana

06/11/2013

El dispositiu compta amb un total de 52 vehicles llevaneus, 10 vehicles lleugers d'intervenció, 15 retropales, 11 motoanivelladores i preveu la mobilització de prop de 270 persones, en funció del nivell d'alerta.

Davant les previsions de nevades anunciades pel Servei Meteorològic de Catalunya i l'Agència Estatal de Meteorologia (AEMET), autopistas, com és habitual en aquestes situacions, ha activat el seu protocol d'emergències destinat a facilitar la mobilitat i la seguretat de la circulació a les autopistes AP-7, AP-2, C-32 i C-33.

El dispositiu d’autopistas per fer front a les nevades en aquestes xarxes compta amb un total de 52 vehicles llevaneus i/o estenedores de sal, 10 vehicles lleugers d'intervenció, 15 retropales i 11 motoanivelladores, així com 7 grues per al moviment de vehicles pesants, tots ells distribuïts al llarg de les 27 bases de vialitat hivernal de què disposa autopistas a la seva xarxa de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana.

Així mateix, els dipòsits de fundents sòlids d’autopistas emmagatzemen un total de 8.865 tones de sal. El dispositiu contempla la mobilització de prop de 270 persones en funció del nivell d'alerta.

Arxiu/s adjunts amb més informació.