Abertis Autopistas activa un dispositiu especial per al pont del Corpus

07/11/2013
  • S'aturaran les obres a la calçada a l'autopista AP-6, en els moments de més afluència de trànsit, per millorar la fluïdesa de la circulació.

• Es restringeix puntualment el pas de vehicles pesants per les autopistes AP-6, AP-51 i AP-61.

• Es reforça la plantilla per oferir el millor servei als clients de les autopistes en els seus desplaçaments.

Abertis autopistas, en coordinació amb la Direcció General de Trànsit, activarà un dispositiu especial amb motiu del pont del Corpus (23 de juny), amb l'objectiu de facilitar i donar cobertura als desplaçaments a les autopistes AP-6 Villalba-Adanero, AP-51 Villacastín-Àvila i AP-61 San Rafael-Segòvia. Entre d'altres mesures, el pla implica reforçar els equips professionals per oferir un servei millor als clients.

Aquesta operació especial de trànsit coincideix amb les obres d'ampliació del tercer carril entre San Rafael i Villacastín (quilòmetres 60,5 i 81), que es fan a la província de Segòvia, per a la millora i ampliació de la capacitat de l'autopista AP-6. Amb l'objectiu de facilitar la fluïdesa dels desplaçaments, s'ha previst aturar aquestes obres en els moments de més afluència de trànsit.

Abertis autopistas reforçarà durant aquests dies la seva plantilla per oferir un millor servei als clients i atendre les necessitats derivades de l'augment del trànsit. En aquest sentit, s'incrementarà el personal assignat al servei de vigilància, a les estacions de peatge i al Centre d'Operacions, entre d'altres.

Aquestes mesures es complementen amb les que també adoptarà la Direcció General de Trànsit: la restricció de circulació de vehicles pesants per les autopistes en determinats trams, dies i hores.