Abertis Autopistas posa en marxa les feines per reasfaltar l’AP-6

13/06/2016

Abertis autopistas, l'empresa líder en la gestió d'autopistes segures, intel·ligents i sostenibles, posarà en marxa a partir de les 22 hores d'aquesta nit i fins a les 7:00 hores del matí del dia següent, les feines per renovar els ferms de l'AP-6 entre els quilòmetres 49 i 47 en sentit Villalba.

L'operatiu mobilitzarà més de 45 professionals repartits entre 2 equips d'estesa, 1 de senyalització provisional i de pintat de nou, i 10

Aquestes actuacions de manteniment i conservació formen part del Pla de rehabilitació de ferms que la companyia du a terme de manera regular a totes les autopistes que gestiona. Amb aquesta actuació es millora el fregament de pneumàtics a la calçada i la regularitat superficial, i es garanteix la màxima seguretat en la circulació de la via.

Les feines d'asfaltatge inclouen diverses actuacions. En primer lloc, es milloren i sanegen els diferents punts de la calçada, es fresa el paviment i es reposa amb un tipus de mescla que millora la capacitat estructural del ferm; a continuació, s'estén una capa nova de rodolament a tot el llarg del tram, i finalment, es reposen els elements d'abalisament i es pinten de nou les marques viàries.

Atès el volum de trànsit que hi ha en aquest tram en horari diürn, abertis autopistes fa aquestes actuacions de matinada per garantir la seguretat tant del conductor com del personal que du a terme aquest tipus de feines.

El procés implicarà el tancament del ramal de la sortida 47 en l'enllaç del Valle de los Caídos, entre les 22:00 hores d'aquesta nit i les 7:00 hores del matí del dia següent.

Les properes actuacions a l'AP-6

Al llarg de la setmana que ve, abertis autopistes acabarà les feines de reasfaltatge a l'AP-6. Les actuacions obligaran a tornar a tancar, entre les 22:00 hores del dimarts 14 i les 7:00 hores del dimecres 15, el ramal d'incorporació des de l'enllaç del Valle de los Caídos.