AP7, AP2, C32 i C33 – Abertis Autopistas activa un dispositiu especial de trànsit per al Pont de la Constitució

07/11/2013
  • Abertis autopistas activarà mesures especials a la xarxa viària de Catalunya, Comunitat Valenciana i l’Aragó.

• A l’autopista AP-7, a la demarcació de Girona, no es faran obres en pista els dies festius i es mantindran els refugis destinats a les aturades d’emergència.

• Els clients i usuaris poden consultar informació en temps real sobre l’estat del trànsit i previsions a la web www.autopistas.com.

Amb motiu del pròxim pont de la Constitució, autopistas activarà un dispositiu especial amb l’objectiu de facilitar i donar cobertura als desplaçaments a la seva xarxa viària de Catalunya, Comunitat Valenciana i l’Aragó.

Respecte a les obres d’ampliació de l’autopista AP-7 a les comarques de Girona, s’interrompran els treballs en pista al tram Fornells-La Jonquera els dies festius (diumenge 4, dimarts 6 i dijous 8) durant les 24 hores. En els trams on hi hagi reducció de carrils per treballs en pista, es mantindran els refugis destinats a les aturades d’emergència, mentre que el límit de velocitat serà de 80 km/h.

Per tal d’afavorir la vialitat de la circulació en possibles condicions climatològiques adverses, el Centre d’Operacions d’autopistas està en contacte permanent amb els serveis meteorològics i les diferents Administracions Públiques amb la finalitat de millorar l’eficàcia de les actuacions, ja sigui de forma preventiva (estendre fundents per evitar la formació de gel o que la neu qualli sobre la pista) o amb l’objectiu de fer front a situacions de risc (quan ja ha començat a glaçar o la neu comença a quallar).

Aquestes mesures s’afegeixen a les que també preveu adoptar el Servei Català de Trànsit (SCT), entre les quals hi ha la restricció de circulació de vehicles de transport de mercaderies de més de 7,5 t de massa màxima autoritzada (M.M.A.) i del conjunt de vehicles de qualsevol M.M.A. els dies festius, així com l’obertura i el tancament de carrils addicionals.