Zurich Seguros i Abertis oferiran descomptes als assegurats que circulin per autopista

16/06/2014

Barcelona, 16 de juny de 2014.-

Zurich Seguros i Abertis Autopistas han arribat a un acord de col·laboració que promou la conducció per les vies d'alta capacitat, més segures perquè presenten taxes de sinistralitat més baixes que les vies convencionals.

L'acord de Zurich i Abertis té l'objectiu de promoure la conducció per les autopistes, les vies més segures i amb una taxa inferior de sinistralitat. Així, si l'assegurat recorre més del 30% dels quilòmetres per vies segures, Zurich li aplicarà un 15% de descompte en la renovació de l'assegurança, i si recorre entre el 10% i el 30%, l'hi aplicarà un 10% de descompte. A més, gràcies al conveni entre totes dues companyies, els clients de la nova assegurança rebran gratuïtament un dispositiu de telepeatge VIA-T amb un saldo inicial de 12€ de franc a peatges de les autopistes de la xarxa d'Abertis Autopistas. També es beneficiaran d'una quota de manteniment reduïda de 12 euros el primer any, i de 18 euros els quatre anys següents.

Aquest acord es produeix en el marc del llançament de la nova assegurança Zurich Auto Inteligente, que consisteix en la instal·lació d'un dispositiu telemàtic en el vehicle de manera que l'assegurat obté serveis de valor afegit basats en la tecnologia. Gràcies a aquest dispositiu, els usuaris accedeixen a descomptes en la renovació de la seva pòlissa pels quilòmetres recorreguts i les vies utilitzades. A més, el vehicle disposa del servei de seguretat conegut com eCall.