Abertis Autopistas activa un dispositiu especial de trànsit per al pont de Sant Joan

07/11/2013
  • A l'autopista AP-7, a la demarcació de Girona, no s'hi faran obres des de la tarda del dijous 23 de juny fins al dilluns 27 de juny, i s'hi mantindran els refugis destinats a aturades d'emergència.

• Abertis autopistas recomana planificar els desplaçaments i informar-se de l'estat del trànsit abans d'iniciar el viatge.

• Els clients i usuaris poden consultar informació en temps real sobre l'estat del trànsit i les previsions al nou portal web www.autopistas.com.

Abertis autopistas activarà un dispositiu de trànsit especial amb motiu del pont de Sant Joan, amb l'objectiu de facilitar i donar cobertura als desplaçaments per la seva xarxa viària. Entre d'altres mesures, el pla inclou reforçar els equips professionals per oferir un millor servei als usuaris i atendre les necessitats derivades de l'increment de trànsit.

Quant a l'ampliació de l'AP-7 a les comarques de Girona, s'interrompran els treballs en pista -que actualment es porten a terme entre Fornells i La Jonquera- des de la tarda del dijous dia 23 de juny fins al dilluns dia 27, quan se'n reprendran les obres, per facilitar així els desplaçaments en aquesta zona. En els trams en els quals hagi reducció de carrils per a treballs en pista, es mantindran els refugis destinats a les aturades d'emergència i el límit de velocitat serà de 80 km/h.

Amb l'objectiu de millorar la fluïdesa en els desplaçaments, autopistas recomana informar-se de l'estat del trànsit abans d'iniciar el viatge. Els usuaris poden consultar la pàgina web www.autopistas.com, que ofereix tota la informació en temps real i previsió del trànsit de la xarxa vial que gestionen. A més, recomanen als usuaris que planifiquin els seus desplaçaments i que intentin evitar les hores en les quals es preveu una afluència més alta de trànsit.

Amb l'objectiu de millorar la fluïdesa en els desplaçaments, autopistasrecomana informar-se de l'estat del trànsit abans d'iniciar el viatge. Els usuaris poden consultar la pàgina web www.autopistas.com, que ofereix tota la informació en temps real i previsió del trànsit de la xarxa vial que gestionen. A més, recomanen als usuaris que planifiquin els seus desplaçaments i que intentin evitar les hores en les quals es preveu una afluència més alta de trànsit.