Abertis Autopistas, distingida per la seva qualitat de servei

23/06/2015

La companyia ha renovat la certificació ISO 9001 de qualitat i servei, la ISO 14001 pel sistema de gestió mediambiental, i la norma OHSAS 18001 que defineix el model de gestió de seguretat i salut a la feina.

Barcelona, 22 de Juny de 2015

Abertis autopistas ha renovat la seva certificació en ISO 9001 pel seu Sistema de Gestió de la Qualitat aplicat a l’activitat d’explotació, conservació, manteniment i la gestió de projectes i obres de les autopistes.

Així mateix, renova també la seva certificació en ISO 14001 que reconeix la seva tasca mediambiental aplicada a l’activitat d’explotació, conservació, manteniment i gestió de projectes i obres de les seves autopistes. Per últim, obté la renovació de la norma OHSAS 18001 basada en la definició de sistemes de gestió de la salut i la seguretat a la feina.

Aquesta triple certificació, que va obtenir per primera vegada el 2012 i que ara renova,  té una vigència de 3 anys i està subjecta a controls anuals. En el procés, autopistas s’ha sotmès a una auditoria de renovació realitzada per l’empresa acreditada TÜV RHEINLAND.

La missió d’autopistas és ser operador de referència en l’àmbit de la gestió d’autopistes i vies d’alta capacitat, sent un dels principals objectius aconseguir els estàndards més alts en qualitat, medi ambient, seguretat i salut a la feina. En aquest sentit, cal  destacar que la consecució d’aquestes certificacions ha estat fruit d’un intens treball desenvolupat per autopistas per aconseguir una integració de les activitats de qualitat en el conjunt global de les seves actuacions. Abertis autopistas reitera així el seu compromís en l’acompliment de les més estrictes normatives europees de qualitat, en benefici dels seus clients.