Abertis Autopistas inaugura la primer àrea de servei per a professionals del transport (Truck Park), a l’autopista AP-7

07/11/2013
  • El Truck Park, situat a l'àrea del Montseny, disposa de 122 places d'aparcament i té una oferta comercial i de serveis plenament orientada al col·lectiu del transport per carretera les 24 hores.

• Abertis autopistas té previst inaugurar el segon Truck Park el mes de juliol que ve, a l'àrea de servei de Porta Barcelona.

• Les àrees de servei per a professionals del transport disposen d'importants mesures destinades a garantir la seguretat dels clients i la càrrega.

Abertis autopistas ha inaugurat la primera àrea de servei específica per a professionals del transport, a l'autopista AP-7, anomenada Truck Park, i situada a l'àrea del Montseny (sentit Barcelona). Truck Park Montseny, amb un total de 122 places, és la primera d'aquestes característiques que entra en funcionament a la xarxa d'autopistes espanyola, i disposa d'una àmplia oferta comercial i de serveis completament orientada al col·lectiu del transport per carretera.

Abertis autopistas té previst inaugurar un segon Truck Park el mes de juliol que ve, a l'àrea de servei de Porta Barcelona, amb un total de 56 places d'aparcament. A més, està previst que es desenvolupin dos Truck Park més, un de proper a Sagunt (València) i un altre de proper a La Jonquera (Girona), que es podrien posar en servei a finals de 2012, encara que ambdós projectes encara estan en fase d'estudi.

Els Truck Park inclouen una àrea d'aparcament amb places reservades per a vehicles pesants de fins a 24 metres de longitud, amb zona wi-fi i places especials per a camions frigorífics. També estan equipats amb un edifici exclusiu de serveis amb banys i dutxes, servei de bugaderia, sales de descans, connexió wi-fi i vending. Addicionalment, els professionals del transport també disposen d'una cafeteria reservada a l'àrea de servei.

Truck Park posa a la disposició dels clients un sistema de tarifes especials en l'aparcament, que respon als descansos reglamentaris del sector. Així, la primera hora d'estada és gratuïta, l'estada d'una nit costa 16 euros, un dia complet 28 euros i dos dies 38 euros. El pagament de l'aparcament és exclusiu amb dispositiu de telepeatge i, com a oferta de llançament, fins al 31 d'agost, si el transportista hi passa una nit, disposarà d'una segona nit gratuïta.

Abertis autopistas i Areas s'han unit en aquest projecte per oferir al professional del transport una exclusiva oferta de restauració, amb diferents packs en funció de les necessitats.