Autopistas celebra la II Trobada amb Proveïdors sobre seguretat viària, prevenció de riscos i servei al client

01/06/2017

Autopistas, companyia del grup Abertis, celebra la segona edició de la Trobada amb Proveïdors amb una formació en matèria de seguretat viària, prevenció de riscos i servei al client. L'esdeveniment, en què participaran més de 150 professionals del món de les infraestructures, és una iniciativa que permet enfortir les relacions amb els proveïdors de la companyia, a més de promoure el coneixement segur i responsable per contribuir a la màxima seguretat en el treball.

Durant la primera part de la trobada s'impartirà una formació que agruparà diferents continguts, i s'incidirà en les claus de la seguretat viària. Entre els temes que es tractaran destaquen: el servei al client, el seguiment de la normativa i el manual d'actuacions en pista. Tots aquests aspectes ajuden que aquesta iniciativa s'encamini cap a un objectiu en comú: zero accidents a la feina.

Després de la primera part de formació, la trobada donarà fruit a un espai de networking per potenciar les relacions i establir vincles de qualitat entre els assistents.

Anna Bonet, directora general d'Autopistas, serà la responsable d'inaugurar aquesta jornada, en què també participaran Cristina Zamorano, responsable del Centre de Seguretat Viària; Alberto Jimenez, responsable de Seguretat i Salut en el Treball; Yolanda Canal, responsable de Compres; Marga Tejedor, directora de Màrqueting d'Autopistas, i Lourdes Roquet, directora d'Explotació. Tots ells participaran en la formació i posaran a l'abast de tots els participants els principis bàsics de la seguretat viària i la prevenció de riscos en aquest sector, així com l'excel·lència vers el client.

Anna Bonet assegura que aquesta iniciativa permet traslladar els valors de la companyia i compartir amb els proveïdors un mateix compromís: garantir la màxima seguretat, qualitat i excel·lència al client. Així mateix, permet identificar les inquietuds dels proveïdors i donar resposta a les seves consultes i demandes d'informació.

La màxima certificació en seguretat viària

La xarxa d'Autopistas compta amb la certificació UNE-ISO 39001, que avala l'excel·lència en la gestió de la seguretat viària dels serveis prestats pels professionals de la companyia en totes les infraestructures que gestiona.

Aquesta certificació reconeix la feina feta en matèria de seguretat viària per Autopistas amb l'objectiu de millorar la seguretat de les seves operacions a les vies que gestiona i treballar per una mobilitat sense accidents dels conductors i els seus empleats. La certificació ISO s'afegeix a la ISO 9001 de qualitat i servei, la ISO 14001 per al sistema de gestió mediambiental, i la norma OHSAS 18001 que defineix el model de gestió de seguretat i salut en el treball.