Autopistas recorda tenir precaució davant la previsió de fortes pluges per aquesta tarda i matinada

14/10/2018

Barcelona, 14 d’octubre de 2018

Autopistas, companyia del grup Abertis, recorda que davant les fortes pluges que s’esperen per aquesta tarda i matinada, és important planificar el viatge i tenir en compte totes les mesures de seguretat tals com encendre les llums d’encreuament i utilitzar el sistema de ventilació per a evitar que s’acumuli el baf a l’interior del vehicle. Adequar la velocitat a la situació de la via, augmentar la distància de seguretat i senyalitzar les maniobres amb espai i temps per a advertir a la resta de vehicles, són alguns dels consells indispensables en cas de pluja intensa.

Així mateix, Autopistas recorda la importància d’aturar-se a una àrea de servei fins que la situació millori i mantenir-se informat de les condicions meteorològiques a través dels canals de comunicació de la companyia.

La Direcció General de Protecció Civil de la Generalitat ha activat aquest diumenge el Pla Inuncat per risc d’inundacions degudes a les fortes precipitacions que s’esperen a partir d’aquest migdia i recomana avançar el retorn a casa aquest cap de setmana abans del final de la tarda per evitar coincidir amb el moment de pluges intenses i tempestes, que afectaran al litoral i prelitoral. El Servei Meteorològic ha llençat així mateix diversos avisos, tant per aigua acumulada, pluges intenses, vent i estat del mar.

Tota la informació de trànsit a l’abast dels usuaris

La companyia facilita tots els consells claus de seguretat a la seva pàgina web, www.autopistas.com, que a més ve acompanyada de constant informació en temps real que s’ofereix als conductors perquè coneguin de primera mà qualsevol incidència que es produeixi a la via. Així mateix, Autopistas compta amb un telèfon d’atenció al client (902 20 03 20/934 927 827), la pàgina web www.autopistas.com, un xat en línia, canals de Twitter @infoautopista i Linkedin i la nova App Autopistas en ruta, que ha estat actualitzada i millorada recentment per oferir la informació del trànsit en un clic.