Setmana Santa – Autopista AP-7

06/11/2013
  • Les concessionàries d'autopistas a Catalunya, la Comunitat Valenciana i Aragó activaran mesures especials a la seva xarxa viària.

• A l'autopista AP-7, a la demarcació de Girona, no es faran obres en pista i es mantindran els refugis destinats a aturades d'emergència.

• Els clients i usuaris poden consultar informació en temps real sobre l'estat del trànsit i les previsions al nou portal web www.autopistas.com

Les concessionàries d'autopistas a Catalunya, la Comunitat Valenciana i Aragó activaran un dispositiu de trànsit especial amb motiu de la Setmana Santa, per facilitar i donar cobertura als desplaçaments per la seva xarxa viària. Entre d'altres mesures, el pla inclou reforçar els equips professionals per oferir un millor servei als usuaris i atendre les necessitats derivades de l'increment de trànsit.

Respecte a l'ampliació de l'AP-7 a les comarques de Girona, s'interrompran els treballs en pista en el tram Fornells-La Jonquera, des del dimecres 20 d'abril al migdia fins al dilluns 25 d'abril a mitjanit. En aquells trams on existeix reducció de carrils per treballs en pista, es mantindran els refugis destinats a aturades d'emergència i el límit de velocitat serà de 80 km/h.

Abertis autopistas reforçarà durant aquests dies la seva plantilla de treballadors per oferir un millor servei als usuaris i atendre les necessitats derivades de l'augment del trànsit. En aquest sentit, s'incrementarà el personal assignat a les estacions de peatge i al Centre d'Operacions, entre d'altres.

Aquestes mesures s'afegeixen a les que també preveu adoptar el Servei Català de Trànsit (SCT), entre elles, la restricció de circulació de vehicles de transport de mercaderies de més de 7,5 t de massa màxima autoritzada (M.M.A.) i del conjunt de vehicles de qualsevol M.M.A. en determinats trams, hores i dies, i també l'obertura i el tancament de carrils addicionals.